En till som jag

Tisdagen den 19:e maj 2009

Jag har filurat på ett inlägg om min lilla åldersnoja som långsamt börjar komma över mig men har inte riktigt hittat de rätta formuleringarna. När jag damp ner på min arbetsplats idag hittade jag ett e-post från en kollega som levererade en länk till en krönika som hon tyckte stämde överens med mitt sätt att skriva.

Efter två genomläsningar och ett stort antal igenkännande leenden kunde jag också konstatera att innehållet till stor del återspeglade det som jag velat skriva.

Möjligen återkommer jag med ett inlägg om min egen åldrande upplevelse men jag föreslår att ni läser Peter Karyds krönika som på ett lysande sätt belyser det som jag upplever. I vissa fall på pricken precis exakt på samma sätt som jag reagerat.

http://www.bloggfamiljen.se/2009/05/16/peter-karyd-6/

Kommentarer
Postat av: Fröken Fleggman

Kroppens åldrande är hemskt, själens mognad är skön!

2009-05-25 @ 11:22:45
URL: http://fleggman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0