Disk, ved, mat och toabesök

Torsdagen den 10:e september 2009


Veden, en av fyra helgsktiviteter

-Har jag något roligt att se fram emot i helgen? undrade storpojken när han duschat av träningssvetten på torsdagskvällen.
- Ja, du har ju match mot Kalmar FF på söndag, svarade jag och fortsatte torka det för skolfotografering nyklippta guldsvallet.
- Lördag då? frågade han och tittade bedjande på mig med en förhoppning om att bli överraskad av ett spännande svar.

Eftersom hans mor jobbar hälften av alla helger infaller det sig så att han denna helg, liksom många andra, får avnjuta de lediga dagarna med sin far och syster.

- Du kan ju se fram emot en helg tillsammans med mig och Alicia, svarade jag uppriktigt och tyckte nog att det lät ganska trevligt.
- Äh, det enda du gör är ju att diska, laga mat, hämta ved och gå på toa...


Kommentarer
Postat av: Paulina

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 07:21:00
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0