Vi är tillbaka... We´re back!

Jag är hemskt ledsen att jag låtit bloggen vara ouppdaterad och tom ett tag. Ingen är lika ledsen över det som jag men min sedvanligt taskiga timing har slagit till igen...

Anledningen till det lilla uppehållet är en liten semestertripp som jag och min familj varit ute på. Vi tog en stor mängd resväskor och drog till England vilket jag säkert får anledning att återvända till senare.

Så var det det där med den dåliga timingen. Jag håller ju på att flytta min blogg från AB till hit och gjorde det precis innan vi drog iväg vilket har lett till den här bloggen bara innehållit ett enda inlägg vilket sett riktigt tråkigt ut.

Bad timing part II: Just som vi drog iväg till England kom årets första nummer av tidningen Föräldrar och barn ut... I detta nummer med ett avsnitt om pappabloggar där jag är med på ett hörn. Jag önskar att jag kunde länka till det men jag hittar det faktiskt inte på deras hemsida. Ni som vill söka kanske finner nåt här. Säg gärna till mig om ni hittar nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0