Nytt utseende, mera liv

Torsdagen den 22:e oktober 2009

Nu har det varit dött länge nog på den här bloggen... Vet inte vad som flög i mig när jag ville leva bloggliv med svart, grått och orange men konstigt blev det och motivationen blev där efter.

Nu har jag efter bästa förmåga gjort om utseendet här på Sega pappan. Okej, det är lite polkagriskänsla och husmorsvarning. Okej, aningen tjejigt är det kanske också. Det är väl inte speciellt manligt med en bordsduk på sidan men den kommer att dyka upp i ett annat sammanhang framöver. Ni som sett min bok på vulkan.se kan möjligen ana sammanhanget.

Så... nu tänker jag njuta av den här bloggen igen...


Kommentarer
Postat av: Mathisson

Sså fiint såå! ;D Hehe kul med nya inlägg!

2009-10-23 @ 00:00:54
URL: http://pontusmathisson.blogspot.com
Postat av: Wüst

Ä de en bordsduk? jag som trodde det var studsande laserstrålar...

2009-10-24 @ 19:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0